Snart sova

2011-02-07 @ 23:21:25
För det första måste jag bara tacka för alla kommentarer som jag fått idag, jag blir så glad. Ni gör mina dagar med era fina kommentarer. TACK

Hej!
Jag ligger nu i sängen (som för övrigt är världens skönaste säng) och skriver detta blogginlägg. Jag är nämligen på väg att sova. Förresten så kom jag på nu innan jag gick och la mig att jag helt glömt bort foto-uppgiften tills på onsdag. Lite drygt så ska ut i morgon efter kvällsmaten med en kompis och fota lite. Sen får jag ordna upp en liten fotostudio på rummet så jag kan fota skugga ^^ Det ska nog hinnas med i alla fall..

Förresten min mamma ringde till mig idag och berättade att mitt löne-besked hade kommit! Wiie, alltid roligt med lite pengar. Blir nog att jag jobbar någon dag på sportlovet också, ännu mera pengar! Det gillar, pengarna rullar in :D

Imorgon är det tisdag (tänkte skriva torsdag? haha) men nej så fort går inte veckorna. Lång dag i skolan imorgon, men brukar gå ganska så fort i alla fall så det är skönt. Har kemi x2, håltimme x1, lunch, media x1 och svenska x2. Förresten så blir det nog någon liten uppdate under dagen då jag imorgon tar med mig lilla datorn till skolan. För på svenskan blir det att sitta vid datorn. Så då tar jag med min egna :) Så nått inlägg slänger jag upp när jag är i skolan! Annars så blir det mera uppdate när jag kommer tillbaka till rummet typ runt 17-tiden. Aja vi hörs helt enkelt när vi hörs ^^


en bild från i vinter, på väg ut till P stuga.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0