Sms inlägg...igen.

2011-02-25 @ 00:02:39

Tja, på senare tid har det blivit mycket sms bloggning, jag hoppas det är okej. Har nog kommit i en blogg svacka, för vet inte vad jag ska skriva om. Aja det vänder nog snart, jag tror det också kan vara så att jag vill ha en ny design och så ett nytt utseende alltså. Ska fixa det när jag kommer tillbaka mer till småland och ja det vill säga Gamleby... Imorgon är jag helt ledig :) inget planerat det känns skönt. Eller där ljög jag jag har visst saker planerat jag ska ägna dagen till att plugga (det är verkligen ett måste) och sedan ska jag tvätta och packa lite smått :) på kvällen blir det hämt-pizza! Vet ni hur gott det ska bli? Riktigt super duper mega gott ;) nu måste jag sova, mina ögon går snart i kors eller de gör den redan. Puss och godnatt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0