Skola slut för denna dag

2011-02-15 @ 17:03:47

Så har även tisdagen passerat i rekord fart. Det är dock bra för jag vill hem, bara 3 dagar kvar eller ja om 3 dagar så sitter jag i bilen och är på väg hemmåt mot lilla Ställdalen. Som sagt tre dagar kvar i skolan, vi hoppas de går fort. Det ska det nog göra.

- Onsdag, Digitalt foto i 3 timmar, vi ska vara borta på fotoskolan. 13:00-16:15
- Torsdag, Svenska 2 timmar på morgonen, på eftermiddagen har vi VO och Block. 10:10-16:15 
- Fredag, Kemi 2 timmar på morgonen, eftermiddagen har jag 2 timmar matte. 10:10-15:00

Så ser mina dagar ut fram tills fredag i skolan. Det är bara att kämpa sig igenom dem! Sedan får vi ett välbehövligt lov i en hel underbar vecka. Under den veckan ska jag hinna med lite olika saker, som till exempelt:

- Besikta bilen.
- Jobba.
- Tandläkaren.
- Träffa vänner, familj och sånt.

och bara njuta av att vara hemma och ledig. Ska bli skönt, får se kanske blir Sthlm också, men det får vi se inget bestämt. I så fall måste jag ta bilen dit för att sedan ta bilen till Gamleby från Sthlm. Så ja och jag vill inte köra i Sthlm, då får se kanske inte blir Sthlm. Vi får helt enkelt se!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0