Sängen kallar

2011-02-27 @ 23:28:09
Nyss bäddat rent i min säng, så nu ska jag snart lägga mig där och sova.
Skola imorgon, härligt att man börjar med en kort dag skola mellan 8:50-14:00 efter skolan blir det lite plugg och upp packning av kläder. Sen blir det senare på kvällen att kolla på Big Brother. Fast det går mellan 22-23 så kommer ut på internet efter det så blir kanske inget imorgon så får kolla på måndagens avsnitt på tisdag i stället..

Kommer även lite blandade inlägg här på bloggen i morgon kan avslöja lite:
- Mina nya fina skor måste jag ju visa er.
- Ska se om jag kan sätta ihop en video från när jag sjöng singstar i lördags, nej ni får inte höra mig sjunga ;)
- Visa er mina nya objektiv.
- Planering för veckan.

en annan sak är också att en ny header och lite ny design ska in också, men det får nog bli ett projekt i helgen. Tillsammans med allt plugg jag har då. Aja det löser sig, ny design och header inom kort i alla fall.

måste även som en påminnelse till mig själv att sista delen av sammanfattningen av 2010 har inte kommit ut ännu. Måste se till att fixa det, har ju faktiskt gått typ 2 månader på det nya året ;)


puss och godnatt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0