Rubrik-brist!

2011-02-08 @ 17:47:26
Hello!
Skolan slut, för typ 1 och en halv timme sedan. Jag har inte orkat uppdaterat så blev nu, men snart blir det iväg igen jag och Anni ska snart ut och fotografera lite grann. Till fotouppgiften i morgon, när jag kommer tillbaka till rummet blir det väll typ att redigera bilderna och spara på usb-minne. Resten av kvällen blir det att ta det lungt!

Måste även skriva JAG KLARADE KEMIPROVET SOM JAG HADE I FREDAGS, åh jag är så glad. Det bevisar bara på att man aldrig ska ge upp, utan verkligen kämpa! Så ja nu är det provet gjort nu är det bara att fortsätta med de andra kapitlen. Nästa gång är det kapitel 5-8, det som är skönt är att jag får välja lite själv när jag vill ha provet så det blir efter sportlovet kanske typ vecka 10? Aja vi får se.. dessa kapitel är svårare. Som sagt man ska aldrig ge upp!

Skriver mera ikväll, puss 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0