Regnet öser ner

2011-02-05 @ 14:36:29
Jag skoja inte, det spöregnar ute. Inge roligt, eller på ett vis för då försvinner snön men det är ju det att det blir så plaskigt och slaskigt.. Tänk att man aldrig är nöjd alltså.

Var för ett tag sedan ner till Ica med en kompis. Jag ska snart sätta mig i bilen och åka dit ner igen eller ja tänkte åka dit vid typ 16-tiden. Ska handla nått att äta, det blir falafel idag också och coca-cola, för jag är jätte sugen på det. Efter det blir det att ta det lungt resten av kvällen.
Det jag ska göra fram tills jag ska åka är att fixa de två sista delarna för sumeringen av 2010, är otroligt seg med den. Men idag kommer de två sista delarna upp. Länkar till alla inlägg i ett inlägg också, så ni kan kika på mitt 2010! Måste även fixa med den dära listan som håller på i 25 dagar, har vart lite efter med den, så ska blogga ifatt det ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0