Planering för vecka 6

2011-02-06 @ 22:18:11
Måndag: Skola, börjar 8:50 med matte, 9:50 är det fika och på den rasten där ska jag även hinna skriva ut ett papper till media lektionen. Börjar igen vid 10:10 med en timme till matte. För att sedan mellan 11:15-12:15 ha media antar att vi ska disskutera filmen och förbereda inför studiebesök. LUNCH efter lunchen vid 13:00 åker vi in till Västervik och till Västervikstidning för ett studiebesök. Jag tror det är så att jag kör? Får se när vi kommer tillbaka hem igen. Kvällsmat vid 16:30 efter det blir det att fixa lite läxor som svenska sista novellen + ett omslag till alla noveller. Ut och fota till fotouppgiften!
Tisdag: En helt vanlig skoldag från 8:50-16:15. Får antagligen veta hur det gick på kemi-provet. Åh, jag håller tummarna. Håltimme mellan 11:15-12:15. Kvällsmat 16:30 efter det ta det lungt. Eller nej måste fixa foto-uppgiften tills på onsdag.
Onsdag: Min älskling fyller år idag, grattis ♥
Gå upp vid typ halv 9 tiden. Fixa i ordning sig vid 9:50 ska jag ner till skolan för fika efter det blir det att sätta sig i bilen och åka in till Västervik en snabbis. Tillbaka till skolan innan 12:15. Lektion från 13:00-16:15, då vi har digitalt foto.
Torsdag: Sovmorgon börjar min första lektion klockan 10:10 svenska i 2 timmar. Sedan lunch och efter lunchen det vill säga klockan 13:00 så är det Träffpunkt - föredrag om rasism på Åbyskolan (som ligger i Gamleby) det håller på tills klockan 16:15. Efter det hem, kvällsmat vid 16:30 efter kvällsmaten blir det att packa, packa och packa. Så det mesta är klart.
Fredag: Åhh vad jag längtat till denna dag!! Först är det skolan mellan 10:10-15:00 Efter det hem och packa det sista, vänta på mat klockan 16:30 Efter det blir det att fördriva tiden. För sedan vid 19:15 åker jag med Swebus till Stockholm för att hälsa på Jon över helgen. Åh älska!
Lördag: Stockholm!! Kommer antagligen bilder på söndag kväll.
Söndag: Stockholm, åker därifrån vid 17:00 och är hemma i Gamleby igen vid 20:15. Då blir det att antagligen visa lite bilder från helgen sedan ladda för sista veckan innan sportlovet!!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0