Måndag, 7 december

2011-02-07 @ 21:29:13
Dagen har passerat, och det är bra för ju fortare dagarna går ju fortare blir det fredag och jag får sätta mig på bussen till min älskade Jon! Saknar honom

Dagen då skolan, två timmar matte i morse. Sedan efter det timmen innan lunch hade vi media. Planerade lite skulle sätta upp bilder till fotoutställning, haha men det slutade med att det är bara min bild som sitter där. Haha, får se när de andra kommer upp med biler..
Lunch, efter lunch så bar det in till Västervik för studiebesök på VT (västervikstidning) var roligt och intressant. Var tillbaka i skolan vid 16-tiden. Upp på rummet och vänta på mat.
Nu på kvällen har jag lekt i photoshop och bara tagit det lungt. Klockan har bara sprungit iväg, den är nu halv 10. Så jag ska väll snart inta sängen.. För att sova.
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Hanna Skattberg

Härligt, jo själv är de bara bra:D

hittar du på då?:p

2011-02-07 @ 22:08:37
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: amelia

Hej , kolla in min blogg & kommentera gärna något , skulle bli jätte glad. kram och hoppas du får en bra dag ! ♥

2011-02-07 @ 23:10:08
URL: http://ameliastuart.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0