Lika dålig idag som igår!

2011-02-22 @ 22:02:00
Hejhej!
Lika dålig i dag som igår att blogga. Orkar inte när jag kommer hem och har ingen blogglust för vet inte vad jag ska skriva. Idag har det ju liksom inte hänt så mycket jo jag har jobbat i 9(!!) timmar. Fast det var helt okej faktiskt. Blir att jobba i morgon också, och på torsdag. Dock så på torsdag blir det bara fram till ca halv 10 tiden. För klockan 10 ska jag till tandläkaren och efter tandläkaren ska jag träffa världens bästa Pernilla Eriksson vet ni hur mycket jag saknar den tjejen. Ska bli så roligt, det går så lång tid emellan när jag inte bor hemma utan ca 30 mil härifrån. Så det gäller att träffas när man är hemma och då har vi bokat in det på torsdag! Ska bli jätte roligt ♥

Imorgon i alla fall blir det först jobb, sedan hämta mina objektiv hoppas på att det andra kommer imorgon det ena kom idag men har inte hämtat det ännu. Efter jobbet blir det att hälsa på faster. Efter det hemgång, lite mat. Kvällen eller ja då måste jag försöka städa mitt rum. Vet inte vad som har hänt ser ut som det har slagit ner en bomb här inne! Vem vet kanske visar jag er bilder på bombnedslaget ^^ Det är helt sjukt, har vart hemma i 4 dagar ;) och det ser redan ut så här, så jag måste ta tag i det.
Nu ska jag sova, PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0