Jag har tråkigt

2011-02-15 @ 21:22:30
Precis som rubriken säger så har jag tråkigt. Känns för tidigt att gå och lägga sig redan då jag har sovmorgon imorgon och därmed så behöver inte jag gå upp så tidigt utan räcker med att jag går upp vid ca 9:00 för att hinna ner till fm fikat. Imorgon efter fikat blir det att åka in till Västervik och till Biltema för att köpa en grej till bilen. Så ja hade tänkt fixat det innan skolan.

Förresten så känns det som klockan är mycket mera än 21:21 känns som den är typ mitt i natten. Nej men i alla fall skulle man kunna tro att klockan är 23:21. Men det är den icke. Jag tänkte i alla fall lägga mig i sängen och kolla på en film och sedan sova. PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0