in the school

2011-02-08 @ 11:48:48

Hejhej!
Sitter i skolan och väntar på att få äta mat, som är om typ en halv timme. Det serveras pastasås med kyckling och pasta och som vanligt salladsbuffé. Ska bli gott eller ja i alla fall om man tar bort kycklingen så för min del blir det sås, pasta och sallad ^^,

Efter maten är det dags för media i en timme sedan svenska i två timmar. Slutar alltså vid 16:15, mat vid 16:30. Så är väll tillbaka på rummet runt 17 men ska även ut tillsammans med Anni och fotografera! Det blir även kvällens projekt när jag kommer tillbaka till rummet, att fotografra skugga..

på återseende, puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Hanna Skattberg

okej hehe:P

just nu gör jag inte så mkt, ska snart glo på OC (:

2011-02-08 @ 14:56:13
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0