Helg igen

2011-02-04 @ 18:59:50
Som vanligt springer veckorna iväg, och det är nu helg igen. Jag vill inte ha denna helg jag vill ha nästa helg. Då är det jag som åker till hufudstaden (=Stockholm aka fjollträsk) Okej vill nog ha denna helg också :) För skönt att ta det lungt, göra lite vad man vill och lite så..

Vad kommer min helg bestå av då? Jo imorgon planerar jag att gå ner till havet och fota lite grann, och bara ta det lungt och njuta av att vara ledig! Avlsutar nog dagen med en film eller något sånt. Ska även skriva klart sumeringen för 2010 (jag vet att jag har vart seg men har inte haft tid så nu ska jag ta mig i kragen) blir väll även att redigera bilderna jag har tagit. Vi hoppas bara det är fint väder, men tror det skulle vara det imorgon. På söndag ska jag åka in till Västervik för att handla balsam, kanske gå en sväng på stan. Samt hitta något att äta, blir väll typ statiol eller ja bredvid eller corner kanske? Det som är jobbigt där att det är så trång parkering ;) Eftersom jag inte är så jätte duktig på parkering så får vi helt enkelt se vart det blir. På kvällen ska jag ringa mamma för att beställa biljetter till Sthlm..

Om en stund kommer inlägget om grejen som vi var på igår in!
så kika in om en liten stund, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0