Hej. Hela denna vecka har jag sovit dåligt...

2011-02-11 @ 00:20:43

Hej. Hela denna vecka har jag sovit dåligt, eller ja jag sover bra när jag väl sommar. Det är det dära att somna. Jag ligger och vrider mig ungefär 150 varv känns det som, innan jag säger till mig själv att jag nu måste sova! Så det senaste dagarna har jag kollat klockan när den har vart 01 eller till och med senare. Tänkte att jag idag skulle komma i säng lite tidigare den planen sprack. För jag ställde nyss bort datorn och la mig till rätta i sängen. Så varför bloggar jag? Det kan man fundera och det funderar även jag ^^ Nu ska lägga mobilen på bordet bredvid och sedan sova. God natt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0