Fullt upp!

2011-02-06 @ 16:50:08
Hej!
Jag har vart till Västervik jag har fått mat i magen, jag har dammsugit. Sen är jag så dum och sätter mig framför datorn. Hmm ja då resulterar det i att jag fortfarande sitter kvar här. Borde egentligen städa men det var så här efter jag hade dammsugit tänkte jag "ska bara kolla facebook en sväng, sedan fortsätta" hmm det dära med en liten stund vet jag inte har nog suttit här en timme om inte mer..

Så nej ska fortsätta med städandet så det blir klart. Kan ju sätta mig här igen sen!
Vi hörs.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-02-06 @ 18:12:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0