Dagens to do lista!

2011-02-06 @ 21:50:33

Det var detta jag skulle hinna med att göra idag, har inte hunnit med allt dock.
Det kompenserade jag med att göra saker som inte stod på listan ;)

Åka in till Västervik.
- Gå på stan. (var dock inte öppet, så åker in igen på onsdag)
- Åka till ÖoB.
- Äta något, typ hamburgare eller nått.

Städa rummet, det vill säga dammsuga, dammtorka och vattna blommor.
Blogga.
X- Sista delen av sumeringen av 2010. (jag hann inte får ta tag i det i veckan)
- Planering för kommande vecka.

Beställa biljetter till Stockholm. Åker ju dit nu till helgen som kommer fredag-söndag.
Fotografera skugga.
X Kolla på filmen en kärlekshistoria. (till median) (ska jag snart göra)
Ta det lungt och ladda för en ny vecka i skolan!

(det med √  har jag gjort och det med X har jag inte hunnit med)


Det jag också gjorde som inte stod på listan var att jag var till Biltema och köpte spolarvätska som jag sedan när jag kom tillbaka till skolan fixade med. Målat om naglarna har jag också gjort ;)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0