Dag 17/25 - En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

2011-02-07 @ 17:34:26
Sjuttonde dagen

En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Hmm, många personer man skulle vilja göra det med. Som kändisar och högt uppsatta personer som tjänar multum ^^
Något jag skulle vilja är att vara kille för en dag, spelar ingenroll vem det är eller jo lite grann kanske men kommer inte på någon sådär just nu på rak arm. Det skulle jag i alla fall, och varför är att det skulle ju vara roligt och se hur killar tänker och allt. Nej men bara sådär lite miljöombyte ;)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: amelia

Sv: Gud vad roligt! jo, jag förstår det när jag själv läser bloggar :) desamma

2011-02-07 @ 18:51:10
URL: http://ameliastuart.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0