Dag 12/25 - En bild på ett ställe jag vart på.

2011-02-01 @ 23:03:54
Tolfte dagen

En bild på ett ställe jag vart på:

Jag gör en förlängd verision på denna, och visar lite fler bilder på ställen.
Jag har vart på, jag hoppas det är okej. Blir ju roligare med fler bilder.


bilden är tagen 11 april 2010
Jag och några till var upp till Luleå och hälsade på S&K,
på bilden ser ni en del av gamla Luleå som vi var och kollade på.


bilden är tagen den 23 maj 2010
Ja som ni ser så föreställer det alltså Turning Torso och är alltså tagen nere i Malmö.
Jag, mamma och mormor åkte på en minitripp ner till tyskland och tillbaka hem igen, en trevlig tur.


bilden är tagen 16 juli 2009
När vi var på semester, till Eskilstuna bland annat där denna bild är tagen.
På zoo, otroligt dålig bild eller smutsig bild då den är tagen bakom en glasskiva.


Det var lite platser som jag har varit på.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

vinnaren av armbandet med valfri berlock finns uppe! Kika in om de blev du :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-vinn-armband-och-valfri-berlock.html#comment

2011-02-02 @ 01:34:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0