110216 - onsdag

2011-02-16 @ 18:28:44
Hej Hallå!

Det är onsdag idag och det börjar närma sig hemgång bara 2 dagar kvar nu :)
Idag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som, min dag började imorse vid ca 9:30 då jag gick upp för att göra mig i ordning för fm fikat vid 9:50. Kom dock inte ner dit förrens vid ca 10-tiden. Jag hann ju i alla fall, efter det så var jag tvungen att gå upp på rummet igen för att hämta lappen jag hade skrivit vad jag skulle ha på Biltema. Så hämtade den, sedan tog jag bilen in till Västervik. Handlade det jag skulle och åkte tillbaka till Gamleby igen..

Gick till rummet ett tag och lämnade det jag hade köpt och begav mig till skolan igen. Sprang runt och letade överallt nästan efter Sofia och Sarah men fann dem efter lite letande i färg/form salen! Vi gick up för att äta lite mat, och det var inte lite mat det bjöds på utan hela 6 rätter var det, det var nämligen så att det idag bjöds på alternativa rätter. Det vill säga sånt som har blivit kvar. De brukar göra så innan lov.. Tur hade vi också för det fanns chokladmousse sen igår kvar också, thihi så vi tog lite sånt också. Otroligt gott!

Efter det tog vi bilen ner till Fotoskolan för att tillbringa dagens lektion i fotostudion. Fotograferade föremål samt porträtt. Jätte skoj! Så timmarna bara sprang iväg och det var dags att plocka ihop alla blixtrar och sådant!
detta var en bild som vi tog idag, jag tror det är jag som tagit den annars så är det Sofia (kika in på hennes blogg HÄR) för vi använde samma kamera!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0