1 timme på buss

2011-02-11 @ 21:40:13
vi lämnade precis Söderköping och fortsätter våran resan mot Stockholm

Fortfarande på bussen, och har nu suttit här i ca 1 timme, kan också säga att nu har jag två säten för mig själv. När jag klev på var jag tvungen att sätta mig bredvid en annan, men den mitt emot i gången blev ledigt så skyndade mig att sätta mig där ;) Så nu är det lite skönare att åka buss, och ska jag vara ärlig så är det lite mysigt att åka buss (om dem har internet och man har en dator, haha) inläggen blir lite småtråkiga men jag ska ta och skriva inlägget för dagen min 25 dagars utmaning!
var så säkra på att det kommer mera uppdate om ett tag, för det finns ju inte så mycket annat att göra. Haha, såblir en del blogginlägg på denna resa, och ja det är väll bra det för att har vart världens dåligaste på att blogga idag, jag ber om ursäkt för det..

nu kom vi precis till norrköping, och står just nu här och väntar!
mera uppdate senare..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0