Planering för vecka 50

2011-12-12 @ 15:23:39
Måndag: Kort dag i skolan, sedan bara tagit det lungt och ska snart läsa lite kemi. Vid 18:30 ska jag och J till kyrkan för att kolla på Lucia.
Tisdag: Klockan 8:00 samling i matsalen för lucia dock finns det inget lucia tåg så får se vad som händer. Annars resten av dagen vanliga lektioner, har omprov på kemin, sistalektionen jag har är matte. Slutar 14:40.
Onsdag: Vanlig dag, engelska på morgonen sedan håltimme mellan 10-13. Slutar dagen klockan 15:50.
Torsdag: Förberedelser för tipspromenad... Julbord på kvällen i skolan, klockan 18:00 börjar det!
Fredag: Sista dagen i skolan, samling i gym-salen kl 10:00 sen håller väll det på där cirkus 1,5 timme något sådant. Efter det slutar vi, då blir det att tvätta. Sedan vänta på att klockan ska bli typ halv 12 på kvällen så jag kan åka och hämta Jon i Tanum.
Lördag: Jon är här, vet inte vad vi ska hitta på.
Söndag: Jon är här, får se vad vi hittar på.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0