Imorgon

2011-12-19 @ 23:35:41
Hejhej!
Imorgon åker jag hem till Kopparberg, efter att ha varit här på internatet under helgen + måndag, då Jon var här och hälsade på. Så imorgon (tisdag) åker jag hemmåt. Fira jul och allt det dära, åker tillbaka till Grebbestad 8 januari. Eftersom att vi börjar skolan 9 januari.

Det börjar bli dags att sova, en del saker jag ska hinna med innan jag åker hemmåt i morgon, har tänkt att åka härifrån mellan 10:30-11:00. Tror ni jag lyckas? Har iaf packat typ allt, och som vanligt har jag alldeles för MYCKET grejer med mig hem, varför???? Men det är faktiskt en påse som det bara är julklappar i. Hmm och jag kanske inte behöver ha med alla skor hem? Räcker kanske med 2-3 par, får se över det imorgon tror jag.

Dags att sova, godnatt. Får se om jag hinner skriva något inlägg imorgon innan jag åker. Ska i alla fall gå upp runt 8 tiden har jag tänkt mig. Puss och kram

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0