Planering för vecka 31

2011-08-01 @ 18:07:06
Måndag: Det har varit underbart väder ute idag, med drygt 30 grader varmt i solen! Så därför har jag tillbringat dagen utomhus i solstolen! Så ja nu är jag röd och vi hoppas på att det blir brunt imorgon ;)
Tisdag: Troligen upp till Nitten en sväng om det är fint väder, blir att bada.
Onsdag: Tror det ska bli fint väder idag också så det blir att tillbringa dagen i solstolen ;) Alltså bara ta det lungt.
Torsdag: Vet inte vad som händer. Innan jobbet ska jag till kyrkan med S&C för att kolla lite ljus och annat inför lördag. Seda börjar jag jobba klockan 11 och kör ett par timmar frammåt.
Fredag: Dagen för bröllopet, vi får gäster som ska vara toastmaster på bröllopet som ska sova hos oss.
Lördag: Bröllop, ska bli jätte roligt. Jag ska även fotografera.
Söndag: Ta det lungt och hoppas på fint väder :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

Vem gifter sig? :)

2011-08-01 @ 19:35:45

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0