Nu ska jag berätta!

2011-08-30 @ 22:42:43
Hejhej!
Nu ska jag berätta hur det ligger till...

...jo, förra veckan från tisdagen till söndag samma vecka var jag och mamma ute med husvagnen. Första natten var vi i Säffle och resterande nätter i Grebbestad. Men på fredagen där hämtade jag och mamma nyckel till mitt rum då jag under ett år ska bo här för att läsa på folkhögskolan här. Fredag kväll kom P med min bil som jag hade packat innan jag och mamma åkte på tisdagen då mamma körde upp den på måndag kväll. Så packade in allt på mitt rum (på internatet) och åkte tillbaka till campingen så mellan fre-lör så sov jag inte här utan i husvagnen på lördagen packade jag upp lite och var i husvagnen på kvällen och grillade men åkte senare upp till skolan för att sova första natten. På söndagen åkte mamma och P hemmåt, och jag blev kvar här. Där jag fortfarande är ;)

Allt är toppen här, stor skillnad mot första dagarna i Gamleby som även det blev bra till slut, saknar den skolan sjukt mycket faktiskt, och människorna och lärarna. Underbara. Men vi hoppas på att detta år också blir toppen och det tror jag.

Det jag egentligen skulle berätta var om internet så säger det nu i lördags kopplade jag in min dator med nätverkskabel, har ni hört på maken skola utan trådlöst ;) I alla fall fungerade jätte bra fram till söndag kväll typ då det inte alls gick bra, tydligen överbelastat, bra jobbat! så blev utan därför jag inte har skriivt något här och så. Men nu när jag kom in här på mitt rum på kvällen så fungerade det, vi får se hur länge det håller, betalar endå 500:- för det då tycker man att det ska fungera!!

mer om skolan och lite sådant i morgon, nu måste jag sova. Frukost 7:50 imorgon!

Förresten har lagt till en ny kategori nu som heter "Grebbestad fhsk 11/12" där alla inlägg som jag skriver härifrån kommer hamna! Så ja detta blir alltså det första i den kategorin.

En annan sak, bilder från mini-semestern under förra veckan kommer upp i helgen. Då jag inte haft tillgång till internet har det blivit lite fördröjning med det, men som sagt det kommer!

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0