KÖRKORT

2011-08-11 @ 16:03:17
Hejhej!
Jag minns hur glad och lycklig jag var för ett år sedan, då jag på andra försöket klarade uppkörningen. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv som när jag satte mig i bilen och körde iväg och fick åka tillbaka efter ca 30 minuter (man har 45 min körtid) då trodde jag att det var kört att han skulle säga "tyvärr du har inte klarat det" men icke som nicke han sa att jag var godkänd jag sken upp som en sol, I det ögonblicket var jag typ världens lyckligaste.

Så ja som sagt idag har jag haft det rosa kortet i ett år, om jag har haft nytta av det, har nog åkt hela mellan Sverige känns det som har varit överallt och ingenstand, vilken frihet det är. jag älskar det!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0