Jag har inte glömt.

2011-08-04 @ 00:46:24

Nej som sagt jag har inte glömt att jag skulle blogga, men vi åkte till Kopparberg när jag Jon hem från jobbet. Slutade runt halv 5. Vi åkte Im till Kopparberg för att äta på Zaras det cket en falafel tallrik för min del och mamma tog en kebabrulle. Var även in på sven larsson och beställd ett batteri. De skulle skicka ett från borlänge. Gött! Annars så var vi in en sväng hos S&J och sedan också en sväng till K&M där det även bjöds på fika. Så kom hem vid halv 10 tiden och då kollade jag på ett sar avsnitt av Full House. Nu är det dags att blunda. God natt :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: william

full house var lägesen man såg;D



SV; tackar:DDDD

2011-08-04 @ 10:46:29
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0