Stanna upp och andas

2011-04-08 @ 19:02:44
Hej
Jag tar det lungt så jag hinner andas i ett par sekunder. Känner mig stressad, varför vet inte? Har vart en fullspäckad vecka. Helt sjukt, men än är inte veckan slut. Snart drar jag till Linköping för att hämta älsklingen han ska vara där vid ca 20:50 ca? Så ja det blir att åka härifrån runt 19:30-19:40. Så kommer jag nog ungefär samtidigt som honom. 

Tills dess ska jag hitta lite bra musik att poppa på vägen, det är en viktig sak. Annars är det väldigt tråkigt att åka bil. Så ja musik måste man ha. Så ja får se när jag uppdatarar igen om det inte blir imorgon så blir det på söndag. SÅ ja jag får önska er en underbar helg. Puss 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0