Snart lunch

2011-04-05 @ 11:48:43
Hejhej!
Jag har håltimme och passade på att gå till urmmet ett tag, för att lämna saker och för att hämta lite saker. Om typ 20 minuter ska jag gå ner till skolan igen för att få lite lunch. Vid 13:00 ca kommer bussen och ska ta oss in till Västervik där det väntas aktiviteter och teater senare på kvällen. Ska bli roligt med teater faktiskt. Bara hoppas att den är bra, men det sägs att den ska vara det..

Annars då, jo jag kommer komma hem vid typ 22-tiden ikväll. Så ja det blir en lång dag, och jag är redan trött. Hur ska detta sluta? Det är faktiskt jag som ska ta närvaro på bussen dit och hem jag har skrivit ut "finfina" listor ;) Så jag är förberedd!

Aja snart ner till skolan igen, vi hörs senare ikväll. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0