Mobil bilder

2011-04-12 @ 21:32:31
Som jag sa igår skulle jag ju visa er lite mobil bilder som jag tagit som jag inte ha visat. För nu har det vart många inlägg utan bilder, så ja jag bjuder helt enkelt på ett par kassa mobil bilder.



När jag åkte tillbaka till Gamleby så ser jag på en äng tre par älgar som står och kikar på mig så stannar fort upp med kameran och tar en liten bild ^^



Sarahs får, så sjukt söta! Utflykt på block lektionen.


Garpetrollet ovanför centrum.


Jag och Jon var till Unos torn och kikade tänkte gå upp i tornet men vet inte om det var öppet, men det var ju fint där vi stod också. Så detta är alltså utsikt över Västervik.



Detta är hälften av varje, någon grej här i Västervik. Hälften med mos och hälften med pommes. Väldigt gott faktiskt!


Garpedansberget, utsikt.


Vi hittade en gästbok som jag och Sofia skrev i när vi var uppe på berget och kikade inför film inspelningen.


Utsikt över Gamlebyviken uppe på Garpedansberget. Jätte fint!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0