Låång dag

2011-04-04 @ 23:09:02

Hejhej!
Denna dag har vart otroligt låååång, verkligen hållt i gång i typ 15 timmar nu. Varit i skolan i jätte länge, för det första vanliga letkioner mellan 8:50-14:00, sedan upp till rummet en snabbis ner till skolan igen och skriva ut lite papper, satt och väntade på Sofia. Upp till rummet igen för att fotografera Sofia, tillbaka till skolan för att äta mat, efter det åkte vi till skjutbanan och tre tavlor var innan dess var vi till centrum till både apoteket och Ica. Tillbaka till skolan upp till rummet för att lämna lite saker, tillbaka till skolan. Hade lite race med stolarna med hjul, haha riktigt roligt. Satt vid datorn och fördrev tiden tills Stjärnafton började. Vid 20 började det. Åkte ut och kollade på stjärnorna och kollade även på Sarturnus. Riktigt häftigt, man såg ringarna och allt.
Tillbaka till skolan det slutade vid ca 21:30, tillbaka på rummet, duchade och nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan våga det. För att sedan sova!

Imorgon blir en lika låååång dag. Då är det först skola 8:50-13:00, vid 13 går bussen in till Västervik för aktiviteter där hela eftermiddagen och kvällen. Lite fika och sådant + då aktiviteter. Vid 19:00 är det teater som gäller, det sägs att den ska vara bra. Så vi hoppas på det. Ska bli en rolig dag. Det är jag som håller i bussarna, jag ska vara den som kryssar av alla som går på och så. Haha ^^

Känner att jag måste göra mig ordning för sängen nu. Kommer hem vid kanske typ 22-tiden imorogn så blir väll något inlägg då kanske om jag orkar. Puss och godnatt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0