Kvälls inlägg!

2011-04-12 @ 23:29:27

Tja, liten uppdate här på kvällskvisten. Klockan är lite mer än 23 och jag kollade nyss klart på dagens avsnitt av big brother. Så ja nu är det väll sängen som väntar. Ny dag imorgon vi hoppas den blir bra. Den börjar med sovmorgon, vid typ 10 tiden är det fika och efter det så ska jag åka in till västervik en snabbis kommer tillbaka runt 11 tiden då blir det att fixa sig för fotografering. Som sagt eftermiddagen ska spenderar i fotostudion på fotoskolan. Hoppas det blir roligt. Kvällen där vi se vad som händer, jag hoppas på pistolskytte, men så blir det nog tyvärr inte. Så om det inte blir natt så måste jag nog försöka packa. Annars vet jag inte när jag ska hinna göra det eller lå jag har ju torsdagen också tror inte det händer någonting då! Nu ska jag sova uppdaterar i morgon innan skolan förhoppningsvis, eller ja innan fikat vid 10 tiden annars skriver jag när skolan är slut och jag har ätit nat i skolan så om det är så, så är jag tillbaka på rummet vid ca 17. Puss och sov så gott!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0