Jag vet...

2011-04-11 @ 22:25:58
Hej!
Jag vet att jag är jätte dålig på att blogga just nu, och varit det den senaste veckan. Det är för att jag har saker att göra varje dag och kommer hem sent och orkar då inte att skriva i hop ett inlägg, så ja det är dräför jag är lite off på blogg fronten för tillfället. Men tänkte försöka imorgon att uppdatera er lite grann, kommer nog dock hem sent imorgon också. För ska ut på pistolskytte, men ja vi får se ska i alla fall försöka. Har nämligen lite bilder på mobilen att visa er, så ja det kommer väll att komma en liten resume av veckan som gått...

Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på BB, efter det blir det att sova för imorgon är det en ny skoldag som väntar.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sanna -Blivande Mamma [Gissningslek på bloggen]

Ja, jag hoppas det :) Speciellt när allt börjar grönska :)

2011-04-12 @ 12:10:19
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Paulina

SV: Ja den får testas någon dag framöver!

2011-04-12 @ 15:51:54
URL: http://paulinahalvarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0