Hej hej!

2011-04-24 @ 01:30:35

Som vanligt dålig uppdate. Jag gör en massa på dagarna, sen när det är kanon väder inne så vill man ju inte sitta vid datorn. Det tror jag ng förstår. I alla fall påskdagen blev inte som planerat men vi hade det trevligt ändå. Skriver om det i morgon och då även lite bilder. Just nu befinner jag mig i Ludvika hemma hos min syster. Vi har syskon kväll så vi har spelat lite monopol (som jag förlorade) sedan har vi spelat lite kort och på bordet just nu ligger det ett parti med bondtolvan, vi orkade inte spela klart i dag. Så där spela klart det i morgon innan jag åker hem. Hemma i morgon väntas också tvättning av bil och sen ska jag sätta klart gräsmattan på framsidan så jag kan köra mer alla löv till komposthögen eller vad man nu ska kalla det. Annars blir det väll att ta det lungt eller ska tvätta ett par maskiner också! Det jag även ska hinna med är att blogga, bland annat planering för nästa vecka, och lite sådant. Så jag skriver igen när jag Br tillbaka i Ställdalen, och efter jag fixat allt. Så ja det blir väll bort emot kvällningen, det är ju förresten Big Brother i morgon vid 21 det måste jag kolla på har även 1 eller 2 avsnitt från veckan som jag har missat som jag då måste kolla på före klockan 21. Nej du slut pratat för min del för nu ska jag sova. Puss och sov så gott!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0