godnatt

2011-04-14 @ 22:48:12
Tjena
Tänkte bara komma in med ett litet natt-inlägg. Tänkte kolla på dagens avsnitt av BB men det funkar inte så nu ligger jag och kollar på BB-live. Men jag funderar på att sova i stället, har sovmorgon i morgon också så går upp vid kanske halv 9 tiden, eller jag ska försöka gå upp då. Senast 9 ska jag upp i alla fall, har lite saker att packa + att jag ska bära ut lite saker i bilen.

JA precis jag åker hem imorgon kommer tillbaka till Gamleby den 1 maj! Det blir ett lååång lov, det ska bli härligt. Så ja jag åker härifrån vid ca 16 tiden, så det betyder att jag kommer till Ställdalen 21 tiden ungefär..
Men innan dess så väntar det en skoldag med kemi i 2 timmar och matte i 2 timmar.


förresten nu när jag kommer vara hemma ett tag nu, så ska jag verkligen försöka att lägga upp dagens outfit. Får hoppas jag håller det också, men det ska jag nog göra :)

puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0