Effektiva Emma

2011-04-02 @ 18:43:28
Hejhej
Ja idag känner jag mig faktiskt ganska så effektiv, dock inte i morse då jag klev ur sängen vid typ 13, "hoppasan". Efter det har jag varit effektiv, vart nere till centrum och handlat kuvert fanns 5 p och sedan 50 p jag valde de med 50 så nu har jag 50 vita kuvert. Om någon behöver kuvert kom till mig då ;) Men varför jag köpte kuvert då var för att jag måste ha det för att kunna skicka iväg ansökningar till olika folkhögskolor.

Så nu håller jag på och skriver adresser på dem, dit de ska skickas. Samtidigt som jag städar mitt rum och tvättar. Så springer fram och tillbaka till tvättstugan också. Jag känner mig effektiv, så ja nu ska jag fortsätta, med allt.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0