18:35

2011-04-03 @ 18:43:25
Klockan börjar närma sig 19:00 och jag har vart i Västervik en sväng och handlat lite och käkat. På väg hem till Gamleby igen, så svängde jag in till Almvik och kikade lite. Gjorde även lite backövningar, jag måste bli bättre på att backa känner jag ^^, Det gick hyffsat bra. Första parkeringen jag ställde mig på idag förresten så ställde jag alldeles perfekt, tänkte oj va duktig jag var på att parkera de två andra som jag ställde mig på blev inte lika bra. Haha så det var ju typiskt.

Tänkte nu gå in och duscha sedan fortsätta kolla på Big Brother, det är ju Live sändning klockan 21! Så då måste jag sitta här vi datorn! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0