12 april

2011-04-12 @ 19:59:29
Hejsan svejsan!

3 dagar kvar sedan åker jag hem, eller ja om 3 dagar så är jag redan påväg hem. Borde nog vara typ i Örebro vid denna tid om exakt tre dagar. Härligt det kommer bli, det är ju bara det när jag ska hinna packa? Aja det löser sig.

Dagen idag har vart helt okej, kemi på morgonen, håltimme, lunch super god mat idag. Mums var det.. Efter det hade vi media en timme och sista två timmarna svenska. Var ju meningen att vi skulle ut och skjuta i skogen idag, men han var sjuk så det blev inget tyvärr. Så jag sysselsatt mig med att dammsuga mitt rum och ta fram lite väskor. Annars bara tagit det lungt, glott på BB-live!

Fortsätta ta det lungt, skriver mera senare. puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0