Trött...JA!

2010-09-03 @ 22:25:47
Hejsan!
Jag kan inte förstå att jag är så trött, funderade redan klockan 20 om jag skulle sova men ja det gjorde jag inte för då hade jag väll vaknat typ vid 6 imorgon.. Men nu snart funderar jag på om jag ska sova, men hallå klockan är inte ens halv 11? Hmm, men ja tillbaka till det att jag är så trött, jag sover typ 9 timmar per natt, då ska man inte vara trött, kankse sover för mycket? Men orkar inte vara uppe längre går och lägger mig runt halv 11 tiden..
Men nej det får bli mera uppdate imorgon bitti, för nu ska jag sova! Hmm får se när man vaknar imorgon. Eller förresten man skulle kankse läsa lite innan man sover?
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0