Torsdag kväll!

2010-09-02 @ 21:41:18
Hej
Jaha kubb-spelandet var skoj, dock otroligt kallt ute hösten är på väg? Det lag som jag var med i vann iallafall tillslut, haha men var lite svårt att se i slutet då det vart ganska så mörkt! Men men det funkade och vi hade roligt.

Imorgon är det fredag, denna vecka har redan gått? Känns som det typ nyss var måndag och man hade hela veckan framför sig, men sen bara POOF så är dert fredag imorgon. Helt sjukt, men det är bra att det går fort för desto närmare hemgång blir det, idag är det bara 13 dagar kvar!! :D

vad händer i helgen då? Jo jag har bland annat en fotouppgift som sträcker sig från fredag eftermiddag till söndag kväll, då vi ska fota ALLT som händer i vårt liv, det vill säga allt vi gör! Ojojoj, men vad gör man här egentligen äter och sover? Hmm, nja jag funderar på att lägga in en liten promenad, kanske gå upp på berget? Hmm sen måste jag tanka, haha så ja det blir ett kort på det också, och jusstja måste handla mat också.
Men nej snart sova?
Skriver ett litet inlägg innan jag lägger mig :)
puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0