Rösta med hjärtat

2010-09-19 @ 15:21:53
Hej!
19 september idag, och ja vad innebär det? jo idag är dagen med stort D här, valdagen är här!
och jag hoppas alla ni över 18 år alltså allani som får rösta går och röstar idag, det ska iallafall jag göra gör det innan jag åker neråt mot Gamleby igen!
så ja gör Eran röst hörd


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Hur kändes det att få rösta då? Själv satt jag i en röstlokal och tog emot rösterna.. Det var kul.. Sen när det stängt så satt vi i fyra timmar och räknade.. lite kul men man blev rätt slut i huvudet... Hmm, var det svårt att veta vad du skulle rösta på? För mig var det lätt, jag är ju från skogen och jag bor nu i Norrland, det finns ju inte så stor risk att det skulle bli annat än en söt färg ;)

2010-09-23 @ 09:12:30

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0