Planering för vecka 38

2010-09-20 @ 23:02:05
Måndag: Jag har inte orkat blogga under dagen, men det jag har gjort under dagen är ja att gå i skolan, sen läste jag lite när jag slutade. Tillbaka till skolan vid 15 för att skriva en labbrapport med en tjej, sedan gick jag och åt, satt där och pratade med lite folk. Tillbaka till rummet där jag plockade in alla kläder jag hade med mig hemmifrån i garderoben, duschade och nu sitter jag här och ska snart sova!
Tisdag: Skola, mellan 8:50-16:15. Sen efter ska jag PLUGGA.
Onsdag: Skola, börjar inte förren vid 13 så ja har alltså sovmorgon, that´s nice! Sen efter skolan blir det att plugga.
Torsdag: Skola mellan 10:10-16:00. Efter ta det lungt, hmm eller ja prov på fredag så ja måste väll plugga!
Fredag: Skola mellan 10:10-15:05 efter det åker jag hem, eller får se kanske stannar och äter innan jag åker, i så fall åker jag hemmåt vid 17-tiden! Får packa in allt i bilen innan, men ja det ska jag nog hinna ska ju inte ha så mycket saker med mig denna gång, är ju bara över helgen!
Lördag: Kopparbergsmarken!! Hem till K&M på kvällen.
Söndag: Kopparbergsmaken, och sedan frammåt kvällen eller ja vid ca 17 tiden åker jag tillbaka till Gamleby!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie Talvis

Svar: Kul att du svarade på frågan :) Tror inte det kommer vara många som kommer svara på frågan och erkänna att de läser bloggen ;D

2010-09-20 @ 23:12:23
URL: http://etalvis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0