Lördag kväll

2010-09-04 @ 20:37:16
Hej!
Lördagen den 4 september, och vad jag gör jag? Jo jag sitter och pluggar lite matte B, det är inte roligt kan jag lova er, fattar knappt någonting, men försöker vara positiv till att verkligen först det här men det är verkligen inte lätt! Egentligen det enda jag kan tänka på är att om 11 dagar får jag åka hem..
Men jaja, 11 dagar dit och ja vi tar en dag i taget, så ja fokusering på matten nu.
Åhh vet ni vad jag ska göra imorgon, då ska jag efter att jag åkt en sväng med bilen så ska jag åka till Ica och köpa mig lösgodis sen ska jag äta det medans jag pluggar på kvällen/eftermiddagen när man har fått i sig lite mat. Åh det förtjänar jag, eller hur? Det gör jag!

Men nej fortsätta med matte boken nu
skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0