Hoppsan!

2010-09-19 @ 23:40:25

Glömde skriva planeringen för nästa vecka, och ja nu har jag ju stängt av datorn sen måste jag sova. Så jag får skriva den i morgon efter skolan. Men kan berätta om morgon dagen jag har skola mellan 8.50-14.00. Sen vid ca 16 ska jag tillbaka till skolan för att skriva labbrapport med en tjej! Vi får hoppas att det går bra :) men ja annars vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen eller jo jag ska plocka uss resten av sakerna (mest kläder) som jag inte orkade eller ja jag hann inte plocka upp dem. Sedan ska jag beställa lite bilder. Har 200 gratis bilder att framkalla, hmm undrar om jag har några roliga bilder? Får kolla upp det imorgon! Skulle även behöva komma på natt att fotografera tills på onsdag, men jag har en liten ide som jag kanske kan göra av en bild jag tog i helgen. Så måste kika på det också, hmm va mycket saker det blev att göra i morgon jag som trodde min måndag skulle bli lugn, det trodde jag fel ;) men nej sova nu börjar som sagt 8.50 så ska försöka gå upp vid ca 8 tiden, då kanske man hinner äta lite frukost också? Men ja det visar sig, annars där jag vänta på förmiddags fikat. Men men sova var det, måste bara säga att som jag skrev i det tidiga inlägget så skulle jag berätta om min helg imorgon det kommer även lite bilder från helgen, så kika in i morgon. Nu håller mina ögon på att stängas så bäst att sova nu. Men vi hörs i morgon, puss och godnatt!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sandra

Min helg har varit kanon bra :)

2010-09-20 @ 09:38:26
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

har skrivit hotmail.com :)

2010-09-20 @ 17:41:32
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0