Hmm...

2010-09-08 @ 22:57:26
...ja det vart ju inte alls bättre uppdate idag! Tyvärr

Menmen, så får det bli ibland men kan berätta lite snabbt om min dag iallafall! Onsdag idag då då börjar inte jag egentligen förren vid 13:00 men idag var det valdebatt i Aulan mellan 10:10-12:15 så ja vart ju lite sovmorgon iallafall, men ja var väll helt okej! men tycketr inte om när dems ak göra person angrepp på de andra partierna, dem kom ju till skolan för att hjälpa oss att veta typ vilket parti man ska rösta på och att vi ska få veta vart dem står i vissa frågor, så ja jag tycker det var lite tråkigt! Men man fick ju en liten inblick i det hela, men ja jag har iallafall ingen aning om vilket parti jag ska rösta på! Haha förresten en liten rolig sak, ena partiledaren (tror det var miljöpartiet)

hon svarade på någon fråga hon hade fått sen avslutade hon den med att säga nått i stil med:
- så därför ska ni rösta i riksdagsvalen 2010, 20 september
haha och en annan (socialdemokrat)
- jaha och hon ska tydligen rösta en dag efter alla andra!
haha det var lite skoj, håller på med politik sen vet hon inte ens när hon ska rösa!
Nej 19 september är det man ska rösa!!

Iallafall efter valdebatten som slutade 12:15 var det lunch sedan digitalt foto där vi visade våra bilder pratade lite grann, sedan fick vi fika av henne det bjöds på saft, ballerinakakor och en annan sorts kakor! Mums var det. Sen slutade vi runt 15-tiden, så då satte jag mig här vid datorn och pluggade lite grann, och ja jag hann faktiskt klart med tankekartan som ska vara färdig tills imorgon, dessvärre är det med boken, hmm inte orkat läsa idag så det får bli en annan dag!
men nu ska jag snart sova, men först en liten bild.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0