Hmm

2010-09-16 @ 22:28:32
Hej
Inte hunnit eller orkat bloggat idag, morse åkte jag mot Örebro kvart över 8 plockade upp P&M efter vägen skjussade M till skolan hämtade E, sedan åkte vi mot Örebro. Först tandläkaren, var där typ 5 minuter sedan var jag klar. haha ganska så onödigt, ja! menmen sedan åkte vi ut till Marieberg och spenderade dagen där med shopping, tänkte visa under helgen vad jag köpte!!

Annars har jag inte gjort så mycket mera idag, bara tagit det lungt! Kan vara skönt det också ibland. Imorgon åker jag upp till min syster blir skoj. Så ja på kvällen blir det ingen bra uppdate men under dagen ska jag nog hinna med ett och annat inlägg ska ni se!
Men som sagt, jag ska faktiskt snart sova, är jätte trött.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0