Haha

2010-09-22 @ 09:06:25

Redigerade nyss en bild, eller ja jag gjorde den svart/vit letade på ett spöke som fanns som brusches (stavning?) la in det och klickade på spara, hmm ja detta får vara min paranormala bild! Haha men vågar man visa upp den?
Men får väll göra det, för jag kan verkligen inte redigera och en massa sång dära, och med denna uppgift så var det typ prio ett. Så lite besviken, men bara hoppas på att nästa uppgift är bättre!


detta är då bilden


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: susanna

den blev ju superbra ju.... hihi, kul..

Du, vi kanske ses i helgen, har lurat med mig Claes föräldrar till Ställdalen, så i eftermiddag ska vi flyga..

Kram

2010-09-23 @ 09:07:46
URL: http://susannaisgettingmarried.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0