godnatt

2010-09-05 @ 22:45:57
Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen för att dejta kudden! ;)
Imorgon är det måndag igen och jag startar veckan med Matte B, åh va härligt det är. Det är min första lektion på veckan och även så avslutas veckan med Matte B hur kan man lägga det så dumt? Hmm jaja det är inte jag som har gjort schemat.. Slutar iallafall klockan 14 imorgon, då ska jag försöka gå hem och läsa i boken som ska vara utläst om en vecka! Så skulle vara bra om jag kunde läsa imorgon, så ja det står på planeringen efter skolan + att jag även måste fixa med bilderna som jag har tagit under helgen till foto-uppgiften som ska redovisas på onsdag!
Annars så tror jag det är en ganska så lungn måndag, skriver mera imorgon!
Puss


en bild jag glömt lägga upp


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0