Food

2010-09-01 @ 11:58:57

Hello
nu är det snart dags för mat, om typ en kvart! Isterband och stuvad potatis? Men finns vanlig korv.
Är faktiskt riktigt hungrig, så ska bli gott med mat! Efter så börjar skolan, det vill säga klockan 13:00 sen har jag lektion till ca 16:00, efter det måste jag ringa mamma (om jag inte gör det nu) för att fråga vart jag ska skriva på!
men nej till skolan, nu uppdaterar mera när skolan är slut!
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Alicia

Är du intresserad av mode?



Då kan du få blogga på min modeblogg www.fashioninmycloset.blogg.se



Hör av dig via mail om du skulle vara intresserad!

2010-09-01 @ 14:42:51
URL: http://photobyalicia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0