Dagens lista - Lördag

2010-09-11 @ 21:42:36
Dagens låt: Jag måste säga WakaWaka.
Dagens dusch: Imorse när jag gick upp.
Dagens frisyr: Uppsatt, fast just för tillfället utsläppt.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Jeans, linne och en tröja.
Dagens händelse: Att jag möblerade om på rummet, men ställde sedan tillbaka allt där det stod från början.
Dagens planer: Jag har handlat x2, städat rummet, dammsugit rummet + hallen, städat badrummet lite grann + att jag har gjort mat och läst i min bok!
Dagens vill ha: En baugette från 37:an hade verkligen inte vart fel, haha vart sugen på det ^^
Dagens saknad: Familjen, släkten och vännerna!
Dagens tråkigaste: Att nudlarna inte vart så goda.
Dagens måste: Läsa i min bok.
Dagens dricka: Vatten!
Dagens köp: Lite mat + snacks.
Dagens mat: Nudlar, hmm! Värsta lyxmaten såhär på en lördag!
Dagens mående: Det är bra med mig, men har hemlängtan. Menmen snart är jag hemma några dagar.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0