Busy

2010-09-14 @ 22:04:21

Hej!
Imorgon har jag fullt upp hela dagen kan jag lova, är ju som sagt hemgång imorgon otroligt skönt men ja innan jag får åka hem så ska jag hinna med en massa saker..

  1. Skicka två uppgifter från skolan datorer till en lärare.
  2. Leta på en annan lärare så jag får några uppgifter.
  3. Bära ut alla grejer som jag ska ha med mig hem till bilen.
  4. Städa lite på rummet det vill säga bädda sängen.
  5. Åka till V-vik och fylla luft går nog in på någon affär då också så jag slipper göra det efter skolan.
  6. Förmiddagsfika mellan 9:50-10:10.
  7. Lunch vid 12:15-13:00.
  8. Lektion mellan 13- ca 16.
  9. Kvällsmat mellan 16:30-17:10.
  10. Åka hemmåt vid ca 17-tiden!

Så ja min dag i text kommer alltså se ut såhär:
Jag ska försöka gå upp runt typ 8-tiden?, fixa iordning hinner nog med att blogga där på morgonen också. Bära ut alla grejer i bilen, efter det går jag till skolan och fixar iväg dem dära uppgifterna och försöka leta på den andra läraren. Vid 9:50-10:10 är det fika. Efter det åker jag till V-vik och fyller på luft i däcken + handlar någonting att äta när jag åker hem! Tillbaka till skolan innan 12:15 för då är det lunch efter lunch så börjar min första lektion för övrigt roligaste lektionen på veckan det vill säga digitalt foto slutar 16:15 men brukar jämt få sluta tidigare så ja vi får väll se! Efter det bära ut det sista i bilen det vill säga som typ dator och det. Kvällsmat vid 16:30 och ja när jag har ätit den så ska jag sätta mig i bilen för att åka ca 30 mil, hemmåt mot Ställdalen!
Känns som jag kommer vara ganska slut när jag kommer till Ställdalen beräknar att jag är framme runt 22-tiden så ja det är väll bara bära in alla saker, försöka orka blogga sedan typ sova! För torsdag ska jag upp tidigt!

Men men ja så ser min onsdag ut, hur ser ERAN onsdag ut? :)
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0