Tisdag morgon

2010-10-19 @ 08:22:12
Hej!
Det är tisdag idag, och jag är otroligt trött idag! Nu hur jag kan vara det när jag har sovit typ 7 timmar inatt. Menmen det kan nog också ha att göra med vädret idag, för det är grått och mulet ute. Otroligt tråkigt. Man kan ju hoppas att det klarnar upp under dagen, dock så tror jag inte att det gör det, men ändå man kan ju alltid hoppas.

Skolan börjar om ca 30 minuter så jag ska dra påmig andra kläder sedan gå in och borsta tänderna, sen lägga mig i sängen? Haha nej då det ska jag inte göra för då blir jag bara ännu tröttare. Blir väll att fixa till håret, sedan dra sig mot skolan. Har kemi de två första timmarna...

Skriver mera efter skolan, slutar 16:15. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0